Flickr Photostream

12.11.11

אביזרי שיער . Paris Fashion Week Spring/Summer 2012


כמדי שנה גם בשבוע האופנה האחרון אשר התקיים בפריז בחודש שעבר הציגו בתי האופנה המובילים אביזרי שיער לעונת אביב-קיץ 2012האביזרים הבולטים ביותר היו: סיכת הראש של  Yves Saint Laurentסיכות הפנינה של Chanel והקשתות הנוצצות של Louis Vutton.




כלוב מזהב . Yves Saint Laurent


האביזר האהוב עלי הוא ללא ספק סיכת ראש עשויה זהב המורכבת מפיסות קעורות המשתלבות בצורה מופלאה על גלגול השיער. הסיכות בלטו ונצצו אל מול המראה המעט כודר שאפף את התצוגה.



אין ספק כי מדובר בטרנד חדש אשר הולך לכבוש את עולם אביזרי השיער בעונת הקיץ הבאה. נסו לדמיין את רשימת ההמתנה הארוכה שתיווצר עקב ביקוש הפאשניסטות לסיכת הראש המיוחדת.
קבלו הצצה אל מאחורי הקלעים של התצוגה :




פניני אופנה . Chanel

סיכות פנינה רבות עיטרו את שיער הדוגמניות, כמו גם אבני פנינה של סברובסקי אשר הודבקו על פני הדוגמניות ולאורך עמוד השדרה. כל אלו היו חלק מהמראה הקסום אשר אפיין את התצוגה, ותרם לתחושה כי התצוגה כולה נערכת בעולם תת מימי של סלעים, שוניות וצדפים. 



מעניין מה היתה חושבת על התצוגה קוקו שאנל אשר אמרה כי "הפנינה תמיד צודקת". היא היתה הראשונה אשר שילבה שרשרת פנינים יחד עם סוודר שחור, ז'קט כהה או שמלה שחורה קטנה, והפכה בכך את הפנינים לתכשיטים נחשקים המתאימים לכל אישה ולכל בגד. הפנינים היו אהובות עליה במיוחד והיא נהגה לענוד מספר שרשראות יחדיו, וכך באופן לא מפתיע, הפכה שרשרת פנינים ארוכה לסימן ההיכר שלה. נראה כי היא היתה מרוצה מהפרשנות החדשה והמודרנית של קארל לאגרפלד. 
קבלו הצצה אל מאחורי הקלעים של התצוגה :






מזל קשת . Louis Vuitton


קשתות קריסטל עדינות התהדרו על ראשי כל אחת מ-48 הדוגמניות אשר נעו על גבי סוסים בקרוסלת ענק לבנה אשר הסתובבה במרכז התצוגה. צבעי פסטל רבים ומראה כללי מתקתק ותמים מילא את אולם התצוגה ברוח נעורים נצחית.




מה שריגש אותי באביזר זה, היה הצד האחורי של הקשת, דמוי כתפיית חזייה עשויה גומי, אשר נמתחת על גבי הראש. סביר להניח כי גם פריט זה הולך לככב בעונת הקיץ הבאה, ולכלות לעתיד שבינינו שווה בדיקה. 
קבלו הצצה אל התצוגה (שימו לב לקייט מוס אשר סגרה את התצוגה) :



ולסיכום:
אין כמו להתחיל את החורף הקר בתחזית חמה לקראת הקיץ שנראה לפתע כל כך רחוק. ראוי לציין גם את נעלי זהב המדהימות של YSL,  נעלי הכסף והתיקים הגאומטריים של Chanel, וכמובן את תיקי הפלסטיק המדליקים, והתיקים השקופים של LV.

תגובה 1: