Flickr Photostream

6.12.11

אפליקציית עיצוב טבעות . iRing3D



אפליקציה חדשה ל - iPad בשם iRing3D, המיועדת למעצבים שבינינו, לחובבי התכשיטים והטכנולוגיה ולכל אלה שאוהבים לעשות זאת בעצמם. האפליקציה מצליחה לחבר בין התהליך הראשוני של עיצוב טבעות לבין תהליך הייצור המתקדם, באמצעות גישה ישירה להדפסה בתלת מימד דרך פורטלים שונים המאפשרים את בחירת החומר למוצר המוגמר: פלסטיק או מתכת. האפליקציה היא פרי פיתוח ישראלי אשר פותחה על-ידי ד"ר אייל ניר, בבית התוכנה ParaCloud.

חווית ממשק המגע של ה-iPad הופכת את תהליך העיצוב לחוויה
משחקית ומהנה.


תהליך העבודה .  תחילה נגדיר את קו המתאר של הטבעת, ועל ידי תנועה סיבובית של האצבע על גבי מסך הiPad נמשיך להגדיר את צורתה, או נבחר אחת מבין התבניות קיימות. ניתן לשלוט על מידת הטבעת, וכן לעצב את צורתה המרחבית באופן פרמטרי (צורה גלית, שינוי עובי הדרגתי) בנוסף ניתן לעצב את צורת חתך הטבעת כחתך עגול, מרובע או כל צורה אחרת כאוות נפשנו.


יצירת מגוון רחב של טבעות עשויות חומרים שונים


היתרונות הבולטים . ממשק ידידותי, המאפשר שליטה ללא כל ידע מוקדם בכלי תוכנה מסובכים. לחסרי הנסיון שבינינו, הייתי ממליצה תחילה להיעזר בסרטוני ההדרכה הקיימים ב- YouTube. חשוב לציין כי תהליך העיצוב לא מסתיים באפליקציה. לאחר העלאת הטבעת שעיצבנו לפורטל ההדפסה בתלת מימד, ניתן להוסיף טקסט וצורות על פני הטבעת, ולסיום ניתן להזמין את הטבעת ואף לפתוח חנות מקוונת בה נוכל למכרה.




אז איך זה נראה באמת .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה