Flickr Photostream

27.3.12

ראיון עם מעצבת התכשיטים . Shani Zak


היא חלמה על קריירת משחק, ריקוד, שירה וגם על נגינה בתופים וגיטרה, ומאושרת בכל יום כשהיא קמה בבוקר. המעצבת הישראלית שני צח בת ה-27, צורפת ומעצבת תכשיטים עומדת מזה שנתיים מאחורי מותג התכשיטים silly shiny


 
בשנת 2010 סיימה שני את לימודיה לתואר ראשון במגמת עיצוב תכשיטים בשנקר. בתקופה שקדמה ללימודיה ובמהלך חופשות הסמסטר עבדה כגרפיקאית. לאחר שסיימה את שנקר התחילה לעצב ולייצר קו תכשיטים ייחודי משלה, והוציאה את קולקציית התכשיטים הראשונה שלה בינואר האחרון וכיום אף עובדת כמעצבת עבור חברות תכשיטים בארץ ובעולם. את קולקציית התכשיטים ניתן לרכוש בקנייה מקוונת באתר Etsy.

השראה . קשרים בין אנשים, אהבה וחוסר שלמות
קווים מאפיינים . תכשיטים עדינים עשויים זהב ויהלומים, בשילוב של טכניקת עיצוב בתלת מימד, צורפות קלאסית ושיבוץ. 
ניסיון בתעשייה . מעצבת לחברות בינלאומיות כגון: Naymark, Inori, Aiaz, AAB, ExtraVaganza  כמו גם עבודה עם מעצבי תכשיטים בארץ, מתן ייעוץ ועזרה בעיצוב ובשיווק.
שיתופי פעולה . עיצוב טבעת לוגו להרכב האלקטרוני Mass S Dubstep
עצה למעצב חדש . להיות שחקן קבוצתי, לא לקחת בעלות על רעיונות ועיצובים ולהשתחרר מהמחשבה שהמצאת את העולם. לכסות ולהסתיר את מה שאתה עושה עלול לפגוע בסיכויים שלך להצליח. צריך לתת בראש ולא להסתכל לצדדים. לעשות ולחתור למטרה, להתמיד דרך הכישלונות, הערות שליליות ולחץ, ועם זאת לחפש את הביקורת ולאו דווקא את הליטופים שאנו רוצים לשמוע

אני מאושרת כש . אני קמה בבוקר, כל יום מעל האדמה הוא יום טוב
תערוכה אחרונה . הקרנת יצירת הוידיאו "השעון" של האמן הבריטי Christian Marclay's במוזיאון ישראל בירושלים. הסרט מורכב מסצנות מסרטים מוכרים מכל הזמנים המציגים שעון המראה את השעה ומתפרש לאורך 24 שעות
3 מילים עלי .  בעלת לב טוב ורחב, אוהבת אנשים ושחקנית נשמה
רוצה לפגוש את . ג'וליאן קזבלנקס מהסטרוקס
ההשראה שלי . רגעים, תחושות, ובעיקר אנשים ומוסיקה
הפריט היקר שלי . השכל שלי
פריט חובה לעונה הקרובה . כפפות בלי אצבעות ועגילים ארוכים
שאיפה גדולה לעתיד . ללמוד לעשות מוסיקה אלקטרונית ושיהיו לי את האמצעים לדאוג לכל מקורביי.
אדם מוערץ . אבא שלי ז"ל 
אם היה לי כוח על הוא היה . יכולת שכנוע
הספר האהוב . The Tipping Point by Macolm Gladwell
הסרט האהוב .  Inception
המוסיקה האהובה .  רוק, אינדי, ג'אז, ומוסיקה אלקטרונית כמובן - יותר לכיוון הברייק ביט ודאבסטפ. ג'וליאן קזבלאנקס, הסטרוקס, איימי ווינאוהס , אליוט סמית , דפ קאב פור קיוטי, ג'יי זי ועוד
המקום המועדף . הנעליים שלי, אפשר להגיע משם לכל מקום 
המעצב האהוב . Marc Jacobs



תגובה 1:

  1. תכשיטים מהממים! תשובות מתחכמות ! הדס מהצפון

    השבמחק