Flickr Photostream

5.5.12

5 דברים ל . ים

קיץ שמש חם 
וים
5 דברים לקחת לשם  
   

The Tourists סרטו של האנימטור, המאייר ויוצר הסרטים הקנדי Malcolm Sutherland





1 . שמשיה מעוצבת של החברה האוסטרלית Basil Bangs בהחלט תקל על איתור מקומכם בחוף ים הומה אדם, ואף תהווה דרך נהדרת להשגת נוחות והגנה מפני קרני השמש הלוהטות. השמשיות עשויות מבדים חסיני קרינה ומגיעות במגוון רחב של עיצובים והדפסים בגדלים שונים, ובמהדורה מוגבלת, כחלק משיתוף פעולה עם מחלקת הבית של חברת האופנה Missoni.






2 . בקבוק שתייה רב פעמי הוא פתרון מצוין, לאלו מכם שחפצים לצמצם את אחוזי פליטת הפחמן בעולם. בקבוק השתייה של חברת Eva Solo הדנית, משלב פונקציונליות יחד עם מראה אלגנטי ומודרני. בקבוק הפלסטיק קל משקל, עשוי מחומרים ידידותיים לסביבה (אינו מכיל ביספינול A, ופתלטים) ובעל ידית נשיאה בצבעים: שחור, כחול, ירוק וכתום, לפי בחירתכם, המורכבת על מכסה מתברג מנירוסטה.




3 . מגבת מדליקה של חברת hi-Fun היא אביזר שימושי ביותר המשלב מגבת חוף יחד עם מערכת רמקולים המאפשרים לכם להאזין לשירים האהובים עליכם בעת השכיבה על החוף. האביזר תואם למכשירי  iPod ו iPhone ופועל באמצעות סוללת ליתיום הנטענת דרך חיבור USB. המגבת מגיעה בצבעים: שחור, אדום כחול וורוד. המגבת מתקפלת לתוך תיק גב קומפקטי כאשר הרמקולים ניתנים להסרה מהמגבת לצורך כביסה.


4 . תיק ים סולארי הוא אביזר מושלם לאקלים ולשמש הישראלית. התיק מיוצר על ידי חברת Reware המפתחת מוצרים המתאימים לסביבה ירוקה. התיק ישאיר את הסוללה של מכשיר ה iPhone, המצלמה, מחשב כף יד ומוצרי אלקטרוניקה נוספים טעונה לגמרי. התיק עשוי מבד מתכלה ובעל לוח סולארי, המכיל תאים פוטו וולאטים גמישים, אשר ניתן להסרה לשם ניקוי או לשם שימוש בו בנפרד מהתיק.




5 . כיסוי לiPhone עמיד בפני מים, פותח על ידי חברת TAT7. הכיסוי עשוי מפוליקורבונט שקוף ומנירוסטה, ובעל שלושה לחצנים חיצוניים המאפשרים לשלוט במסך המגע ולהשתמש במצלמה או בוידיאו  של המכשיר בעומק של עד 30 מטר. הכיסוי מתאים לכל מי שחושש מגניבה של הiPhone בזמן הכניסה למים או לכל מכורי הInstagram המעוניינים להכניס ממד חדש של צילום מתחת לפני המים.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה