Flickr Photostream

16.7.12

ראיון עם מעצבת התכשיטים הבריטית . Lizzie Burns


חתיכות עור ממוחזר בצבעי ניאון, ניטים וטבעות זהב מרכיבים את התכשיטים הגיאומטרים והתלת מימדיים של מעצבת האופנה הבריטית Lizzie Burns. המותג E.A.Burns אותו הקימה לפני כשנהמאופיין בעיצובים אופנתיים נועזים בהשראת מדע, ארכיטקטורה, דינוזאורים, איקונוגרפיה דתית ועולם קסום ובדיוני. הקולקציה כוללת שרשראות, צווארונים, צמידים ואביזרי גוף הנחתכים, נצבעים ומורכבים כולם בעבודת יד. 

Lizzie Burns
שם .  Lizzie Burns 
גיל . 28
נולדתי ב . Bourne, Lincolnshire, UK
היום אני גרה ב . London, UK
למדתי ב . Ravensbourne 
Womenswear Fashion Design


 

 







השראה שלי . החומרים איתם אני עובדת
הפרויקט הנוכחי . פיתוח סגנונות וטכניקות חדשות לקולקציות תכשיטים עתידיות
הפרויקט שעשה אותי גאה . קולקציית התכשיטים האחרונה שלי
הפריט העיצובי שהייתי רוצה שיהיה שלי . ג'קט העור של מעצב האופנה Rick Owens
אם לא הייתי מעצבת הייתי . רופאה או אחות
שלושה דברים שאקח איתי לאי בודד . אולר שוויצרי שאהיה מסוגלת לעשות דברים, מצית כי אני לא חושבת שאי פעם אצליח להבעיר אש רק מענפים, ועט ונייר ללא הגבלה אם אפשר
מקום לברוח אליו . האזור הכפרי באנגליה, המאופיין בהרבה יערות
הצלחה בעיני היא . לחיות את התשוקה שלך, ולהיות מאושר ברגע בו תדע כי העתיד שלך בטוח 
המעצב האהוב . מעצבת האופנה Phoebe Philo של בית האופנה Céline 
המוזיאון האהוב .  Welcome Trust שבלונדון, מקום גאוני ובחינם
הבלוג האהוב but does it float
השיר המושמע ביותר בנגן שלי . Phantogram - Don't move

תכשיטי עור
שרשרת עור
שרשרת ניטים
עגילי עור

2 תגובות:

  1. אני מאוד מתחברת לעבודות שלה ומאוד אהבתי את הראיון. תודה על הפוסט!

    השבמחק
  2. איפה אפשר לקנות את השרשראות המטריפות האלה?

    השבמחק